Ecologizare

In cadrul voluntariatului pe care il practic la Centrul Diecezan Caritas Iasi ,a avut loc un program de ecologizare, unde impreuna cu aproximativ 100 de voluntari, am luat parte la curatarea de gunoaie din zona Manastirii Cetatuia.

Impreuna am adunat din padure in aproape doua  ore peste 150 de saci cu deseuri. Campania a fost  organizata de compania Touch cu sprijinul Caritas  Iasi si este un eveniment premergator saptamanii  voluntariatului.

Ne-am propus sa-i sensibilizam  in acest  fel pe cei care-si petrec timpul liber la iarba  verde, iar mesajul a fost :”Pastrati Iasul curat”.

Daca e sa  urmam cursul sloganului “pastram  Iasul curat”, scopul actiunii a fost unul  educativ, fiind premergator zilelor voluntariatului,  care au fost cuprinse intre 9 si 15 mai. E un  semnal de alarma. Ce ar trebui sa constientizeze  fiecare dintre noi e faptul ca daca astazi  padurea am gasit-o relativ verde . Trebuie  sa ne gandim ca pe viitor nu se vor bucura  de aceeasi padure verde decat daca noi  astazi facem ceva.

Gunoaiele au fost in cantitate foarte mare,de aceea am solicitat ajutorul celor de la Salubris.Ne-am dorit sa curatam intr-un mod corect si eficient si nu superficial.

Pavel Ioana Catalina,A.S,grupa1,anul1


Leave a Reply

